Nastaveni Sendmailu pro stahování pošty z POP3 a zasílání lokální pošty

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Neděle Srpen 3 17:21:44 CEST 2003

Pekny den,

P.L. wrote:
> DD,
> potřeboval bych nastavit Sendmail, aby stahoval poštu pro několik uživatelů
> z několika freemailů přes POP3. Zároveň bych chtěl, aby si uživatelé mezi
> sebou mohli posílat zprávy a používat k tomu adresy stejné jako mají na
> veřejném serveru. Ostatní poštu by Sendmail posílal jejich příjemcům v
> Internetu.

Takze najprv si rypnem - co tak sa potyrat sam a aspon zbezne prezret
archiv??? Co hladate je fetchmail a v archive je o nom bohate ;o)

> Protože mám se Sendmailem minimum zkušeností, tak bych potřeboval nějaký
> popis postupu co je potřeba nastavit. Zatím mi stačilo, že odesílal
> informace z routeru. Našel by se někdo, kdo by mi poslal odkaz na popis
> případně by mi popsal postup?

RTFM ;o) - je to tam zarucene popisane.
Inak ja by som to riesil tak, ze na lokalnom DNS serveri by som hodil
MX pre dane domeny na server kde ma posta chodit lokalne (samozrejme,
ze sendmail ich musi relayovat).
Co sa tyka popisu sendmailu - je toho dost, www.sendmail.org, dobre
je popisany v knihe Linux dokumentacny projekt a inde. Takze
co doporucit? www.google.com a chvilu hladat... A z KONKRETNYM problemom
sa potom opytat v konferencii ;o)

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799