tecka ve jmenu uzivatele

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Neděle Srpen 3 19:39:01 CEST 2003

Jde mi o to, porozumnet tomu, proc je balicek patchovan aby se nemohl
vytvorit user s teckou ve jmene. Vyrozumnel jsem to z nize uvedeneho mailu.
Mozna jste necetl tento thread dukladne? Snad neni prohreskem optat se na
neco, co souvisi s prave resenym problemem? Mozna jsem se jen spatne
vyjadril.
Tak tedy znovu, snad srozumitelneji:
Jaka je pricina toho, ze se implementovala uprava pro zamezeni vytvoreni
usera s teckou ve jmene?
Je mozno jmeno s teckou nejak zneuzit?
Honza Volesak

from:
slavek.banko na axis.cz
Jistě, to je také možnost. Ale připadá mi účinnější jednou věnovat trochu
času odstranění patche a kompilaci balíčku, než při každém přidání
uživatele věnovat další a další čas úpravám (a pokaždé vzpomínat a
kontrolovat, zda jsem nezapomněl něco upravit ;-).