RE: Nastaveni Sendmailu pro stahování pošty z POP3 a zasílání lokální pošty

P.L. plnews na seznam.cz
Úterý Srpen 5 12:37:51 CEST 2003

Pokusím se problém tedy upřesnit:

>Takze najprv si rypnem - co tak sa potyrat sam a aspon zbezne prezret
>archiv??? Co hladate je fetchmail a v archive je o nom bohate ;o)

Problém vidím v tom, že si třeba pět uživatelů udělá schránku na seznamu

jmeno1 na seznam.cz
jmeno2 na seznam.cz

Fetchmail to dokáže stáhnout, ale jak Sendmailu vysvětlím, že právě těchto
pět schránek má lokálně a nemá tedy zprávy odesílat na seznam?

> Protože mám se Sendmailem minimum zkušeností, tak bych potřeboval nějaký
> popis postupu co je potřeba nastavit. Zatím mi stačilo, že odesílal
> informace z routeru. Našel by se někdo, kdo by mi poslal odkaz na popis
> případně by mi popsal postup?

> RTFM ;o) - je to tam zarucene popisane.
> Inak ja by som to riesil tak, ze na lokalnom DNS serveri by som hodil
> MX pre dane domeny na server kde ma posta chodit lokalne (samozrejme,
> ze sendmail ich musi relayovat).

Jestli tomu dobře rozumím, tak sendmail to pošle sám sobě (díky DNS) a v
případě, že nenajde adresáta, tak to předá dalšímu serveru?

> Co sa tyka popisu sendmailu - je toho dost, www.sendmail.org, dobre
> je popisany v knihe Linux dokumentacny projekt a inde. Takze
> co doporucit? www.google.com a chvilu hladat... A z KONKRETNYM problemom
> sa potom opytat v konferencii ;o)
> Vlado

Klasická odpověď, asi jsem hledal špatně ;o) Někdy stačí pár tipů od někoho,
kdo řešil podobný problém a ušetří se hromada času studia.

Dík

Petr