pomaly IMAP, maily do databaze ?

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Úterý Srpen 5 15:03:36 CEST 2003

29. 7. 2003 napsal(a) Peter Mann na téma ,Re: pomaly IMAP, maily do databaze ?`:

PM> a co tak skusit namiesto mbox formatu Maildir format?

Nebo pro IMAP 2000 mbx nebo cokoliv, co autori povazuji za vyhodnejsi --
mbox je neprijemny z mnoha duvodu, v kombinaci s implementaci zvolenou v
IMAP 2000 take nepracuje dobre (== pomalu) s velkymi dopisy; jen je
nejvice kompatibilni. Vice se doctete v dokumentaci.

Pisi po dovolene, tak se omlouvam, zed pozdeji a take mirne mimo hlavní
zamereni konference.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., ©enovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,

Daląí informace o konferenci Sendmail