zpoved hrisnika

ca235384 na tiscali.cz ca235384 na tiscali.cz
Neděle Srpen 10 14:11:41 CEST 2003

Byl jsem okolnostma donucenej naprogramovat spamovaci aplikaci pro jednoho
myho ceskyho zakaznika ikdyz je to proti mymu presvedceni a me samotnyho
spam desne se..e.
Taxem mu alespon do odesilanyho spamu do headeru vlozil nasledujici radku
Alespon ze jsem dodrzel RFC, ne? Myslim si, ze to je uzitecna informace
a prosil bych vsechny, ktery snad budou nekdy neco podobnyho nuceny naprogramovat,
aby to delali taky tak.
Omlouvam se, ze se tentokrat nepodepisu, ale skutecne to nejde, nechci aby
me hnali snad pred soud, ze jsem poskodil jejich "obchodni" aktivity.

Rozum

Nakreslete si svoji mapu a vyhrajte ceny z letní kolekce!
Soutezte s MapClubem na http://mapy.tiscali.cz