cast posty na pobocku

Lumir Unzeitig lumir.unzeitig na gatc.com
Pondělí Srpen 11 15:30:53 CEST 2003

Resil jsem podobny problem na postfixu. Poridil jsem "transport"
tabulku, kde jsou rozliseny ucty, ktere jsou lokalni a ktere maji byt
smerovany pres smtp.

Napr.
obsah souboru transport na int-brno
praha_uziv1 na domena  smtp[ipadresa fw-praha]
praha_uziv2 na domena  smtp[ipadresa fw-praha]
@domena		  local

obdobne na int-praha.

Lumir Unzeitig