exim a frozen posta pro neexistujiciho uzivatele

Matus UHLAR fantomas uhlar na fantomas.sk
Úterý Srpen 26 09:27:51 CEST 2003

David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:
> mam drobny problem: Nekdo zneuziva domenu treba domena.cz a posila
> spamy s touto adresou a neexistujicim uzivatelem
> (neexistujici na domena.cz) na jineho neexistujiciho uzivatele v cizi
> domene. Cizi domena samozrejme dopis bouncne ke mne a protoze ten mail
> ma spatneho adresata, tak se take nedoruci. Protoze je ovsem od
> mailer-daemona, tak ma zprava obalkovou adresu <> a tedy nebude
> vracena. Tim padem mi visi ve fronte a nevim jak rict, aby takove
> maily rovnou mazal.

exim nevie odmietat postu pre neexistujuceho pouzivatela rovno na urovni
SMTP? Toto je totiz najefektivnejsie a najlepsie riesenie tohoto problemu.

--
Matus UHLAR "fantomas", uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.