exim a frozen posta pro neexistujiciho uzivatele

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Srpen 26 21:00:17 CEST 2003

"Petr Vileta" <petr na practisoft.cz> writes:

> Nejsem az takovy odbornik, tak me berte s rezervou, ale co pouzit
> '.procmailrc' ?
> Dalo by se tam neco jako:
>
> :0
> * ^Return-Path:.*<MAILER-DAEMON.*
> /dev/null
>
> podrobnosti viz 'man procmailex'

No toto pravidlo vyhazuje vsechny maily od mailer daemona, tj. i ty
opravnene.

Ale uz jsem to vyresil jinak, pekne jsem za posledni directors supnul
smartusera a vsechny maily, ktere dojdou az k nemu hazu do cerne diry.

Zatim to funguje.

Brno, Czech Republic