zaloha posty do samostatnych souboru

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Srpen 28 08:45:10 CEST 2003

28. 8. 2003 napsal(a) mardon na téma ,Re[2]: zaloha posty do samostatnych...:

m> pouzila jsem toto
m>
m> DATUM=`date +%y.%m`
m> :0 ic
m> * ? test ! -d $DATUM
m> | mkdir $ROKMESIC
m> :0:
m> ${DATUM}/zaloha
m>
m> ted mam jeste problem co se stane , kdyz mi prijdou dve zpravy behem
m> jedne minuty na konec DATUM jsem jeste pridala $RANDOM , ale to mi
m> nejak nefunguje .  poradte mi prosim jak zarucit jednoznacny nazev
m> souboru ???

Nevím, zd ato procmail implementuje (ověřte si to v manuálu), ale v shellu
se pro tyto účely často používá proměnná $$. Obsahuje číslo procesu a
jelikož v jednu chvíli může existovat nejvýše jeden proces s daným číslem,
máte spolus  časem zajištěnu jednoznačnost, pokud je to číslo Vašeho
procesu a ten stále běží (a číslo tedy je používáno Vaším procesem a tak
ho nemůže dostat jiný proces).

Ale teď si nejsem jistý, zda je to to, co chcete.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,