zaloha posty do samostatnych souboru

mardon mar.don na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 09:40:10 CEST 2003

Hello Vladimír,

Thursday, August 28, 2003, 8:45:10 AM, you wrote:

VS> 28. 8. 2003 napsal(a) mardon na téma ,Re[2]: zaloha posty do samostatnych...:

m>> pouzila jsem toto
m>>
m>> DATUM=`date +%y.%m`
m>> :0 ic
m>> * ? test ! -d $DATUM
m>> | mkdir $ROKMESIC
m>> :0:
m>> ${DATUM}/zaloha
m>>
m>> ted mam jeste problem co se stane , kdyz mi prijdou dve zpravy behem
m>> jedne minuty na konec DATUM jsem jeste pridala $RANDOM , ale to mi
m>> nejak nefunguje .  poradte mi prosim jak zarucit jednoznacny nazev
m>> souboru ???

VS> Nevím, zd ato procmail implementuje (ověřte si to v manuálu), ale v shellu
VS> se pro tyto účely často používá proměnná $$. Obsahuje číslo procesu a
VS> jelikož v jednu chvíli může existovat nejvýše jeden proces s daným číslem,
VS> máte spolus  časem zajištěnu jednoznačnost, pokud je to číslo Vašeho
VS> procesu a ten stále běží (a číslo tedy je používáno Vaším procesem a tak
VS> ho nemůže dostat jiný proces).

VS> Ale teď si nejsem jistý, zda je to to, co chcete.

VS> S pozdravem

VS> V. S.

vzykousel jsem si to a yda se ye to funguje

dekuji ya pomoc

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz