Sendmail amavisd a localni domena

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Prosinec 1 15:16:52 CET 2003

Ja jsem pouzival stary amavis psany jeste v shellu (samozrejmne s upravami)
ten spolupracoval s procmailem dobre, chtel jsem prejit na novy, ale vsude v
dokumentaci doporucuji spojeni pres milter, a ja nedokazu nastavit amavisd
aby kontroloval jenom domenu pro kterou prijima postu . Zkousel jsem ruzne
nastavit @local_domains a $enable_relay ale nemelo to zadny vysledek.
Dan