Re: Jak funguje mailová konference? sendmail + mysql

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Úterý Prosinec 2 09:21:21 CET 2003

1. 12. 2003 napsal(a) Tarsicius - linux na téma ,Re: Jak funguje mailová...:

Tl> Chtel bych nyni nastavit v souboru aliases, aby se u aliasu konference
Tl> nacital seznam adres z externiho souboru, kde by byly kazda na jednom radku.
Tl> Zkousel jsem ":include: /etc/mail/seznam", ale nefunguje to, pise to
Tl> neustale hlasku Cannot open  /etc/mail/soubor: Permission denied. Je to tim,
Tl> ze by tento soubor musel byt take v db formatu jako aliases?

Zkuste zauvažovat, co asi může způsobovat hlášku, kterou zmiňujete (o
formátu se tam přece nic nemluví) a odstranit její příčinu. Pokud ji
odstraníte, dejte si také pozor na opak -- sendmail nebere nedůvěryhodné
soubory, které jsou přítupné kde komu. Tím jsem Vám už docela poradil.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,