Automatické kopírování odchozích zpráv - dodatek

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Prosinec 15 09:41:26 CET 2003

> From: Lubos Kaspar <nobody.probably_forged_address_from_Internet_=_lk na cnb.cz>
> Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Automatick=E9_kop=EDrov=E1n=ED_odchoz=EDch_zpr=E1v?=
> To: sendmail na linux.cz
> Date: Mon, 15 Dec 2003 9:30:07 +0100 (MET)
> Obávám se, že to není úplně triviální. Možná by to šlo nějak takto:
> podle IP SMTP-klientu by se odchozí pošta posílala buď přímo
> (mailer=esmtp), pokud by nešlo o fízlovaného klienta, nebo do
> nějakého programu (mailer=prog), který by obsah zásilky "rozvětvil",
> tj. předal kromě určeného cíle též do archivu...

Ještě jsem něco zapomněl: vlastní posílání z mailer=prog pomocí sendmailu
na cílovou adresu by se samozřejmě muselo dělat přes nějaký jiný (třeba
"původní") sendmail.cf, aby se to necyklilo.
--
Luboš Kašpar