domena & mail subsystem - usr na domena.cz vs. usr na mx1.domena.cz

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Prosinec 16 00:51:15 CET 2003

Položek MASQUERADE_DOMAIN může být vícero, ale MASQUERADE_AS pokud vím
může být jen jedna. Zdá se, že místo uvedeného překladu adres budete
potřebovat 'genericstable'. to umožňuje záznamy typu:

  @mx1.domena.cz	%1 na domena.cz
  @mx1.jinadomena.cz	%1 na jinadomena.cz
  .
  .
  .

V konfiguraci sendmailu je třeba nastavit, že má být prováděn překlad
pomocí genericstable a jaké domény mají být překládány:

  FEATURE(genericstable, `hash -o /etc/mail/genericstable')dnl
  GENERICS_DOMAIN(`mx1.domena.cz')dnl
  GENERICS_DOMAIN(`mx1.jinadomena.cz')dnl

Slávek.