domena & mail subsystem - usr na domena.cz vs. usr na mx1.domena.cz

oldfrog.sendmail na volny.cz oldfrog.sendmail na volny.cz
Úterý Prosinec 16 03:59:55 CET 2003

Slavek Banko wrote:

>  @mx1.domena.cz	%1 na domena.cz
>  @mx1.jinadomena.cz	%1 na jinadomena.cz
>  .
>  .
>  .
>
>V konfiguraci sendmailu je třeba nastavit, že má být prováděn překlad
>pomocí genericstable a jaké domény mají být překládány:
>
>  FEATURE(genericstable, `hash -o /etc/mail/genericstable')dnl
>  GENERICS_DOMAIN(`mx1.domena.cz')dnl
>  GENERICS_DOMAIN(`mx1.jinadomena.cz')dnl

Funguje skvele, diky! S postou se budu jeste chvili szivat,
takze takovato rychla informace mi ohromne pomuze.

Jeste me zajima, zda je (napriklad) genericstable jakozto
funkce sendmailu nezavisla na prepisovacich pravidlech,
ci zda to je vlastne preddefinovana sada prepisovacich
pravidel (ktere se v sendmailu vnitrne vola). Doufam ze je
muj dotaz srozumitelny. Je to vpodstate dotaz tykajici se
architektury sendmailu.

Diky za pripadnou reakci a jinak hezke vanoce vsem!
OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035