Qmail a potvrzeni doruceni zpravy

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Únor 6 17:09:21 CET 2003

6. 2. 2003 napsal(a) Ondrej Sury na téma ,Re: Qmail a potvrzeni doruceni...:

OS> Jasne, do .qmail si uzivatel prida jednoduchou utilitku, ktera to dela,

Qmail nepouzivam, ale tohle by me zajimalo z koncepcniho hlediska:

Jak muze utilita pri dorucovani korektne vyrizovat pozadavek dle
specifikace DSN (vizte RFC 1891)? Unika mi neco anebo to neni odpoved na
(dle mych znalosti) jediny standardizovany zpusob zadosti o dorucenku, ale
reseni jenom nestandardnich zpusobu?

Dekuji za informaci a preji pekny vecer,

V. S.