Qmail a potvrzeni doruceni zpravy

Milan Suchánek such na i-development.cz
Pondělí Únor 10 09:58:18 CET 2003

Hello Ondrej,

OS> vdelivermail [...]
OS> qreceipt $EXT@$HOST

OS> Mozna to fungovat bude mozna ne ;-).  Na vpopmail bezna pravidla
OS> neplati...  tak kdo vi, jestli to bude vubec nejak fungovat.

Nakonec jsem to rozchodil, problem nebyl v tom, ze by se vpopmail
choval nejak nestandartne, ale v samotnem qreceiptu. Brutalnim
trasovanim jsem nakonec dosel k uspechu, ale musel jsem si qreceipt
drobet upravit. Nektere postovni klienty posilaji jine headery pro
potvrzeni, napr. u TheBat! je to "return-receipt-to". Navic, podle
toho, co jsem vycet ve zdrojaku to vypada, ze dojde k akci potvrzeni
jen tehdy, kdyz poslu tento pozadavek sam sobe. :) Takze po par
drobnych upravach je qreceipt presne to, co jsem puvodne potreboval.

--
Best regards,
 Milan                            mailto:such na i-development.cz