Zahlceni provozu maileru zasilanim posty na neexistujici uzivatele - SPAM

Petr Barta petr na netas.cz
Pátek Únor 14 09:44:44 CET 2003

> Zdravim vsechny
> Mame tu takovy maly problem. Nejaky sikula totiz prisel na to, jak zahltit
> (prinejmensim alespon vice vytizit) nasi radiovou linku do Internetu. V
> podstate jde o to, ze vygeneruje tisice mailu na neexistujici uzivatele v
> existujicich domenach a jako odesilatele uvede existujici i neexistujici
> uzivatele z nasi domeny. Cilove mailery, ktere nemaji domenove kose, pak
> generuji zpravy o nedorucitelnosti posty na existujici i neexistujici konta
> v nasi domene (my kos mame, nastesti). Nevite nekdo, jak v tomto pripade
> [...]

No, myslim, ze v tomto pripade se da delat jen jedno - ziskat pomoc
alespon nekterych spravcu systemu, ze kterych Vam chodi vygenerovane
zpravy o nedorucitelnosti, s nimi zjistit, odkud pochazi puvodni maily, a
pak se obratit na prislusne kontakty (sam "sikula", jeho provider apod.) s
zadosti o ukonceni tohoto chovani. Vim, ze je to celkem narocny proces
(sam jsem to uz nekolikrat delal), a nakonec se mi jako asi nejucinnejsi
osvedcilo na kazdy mail obdrzeny na neexistujici adresu ve Vasi domene
poslat tomu, kdo vygeneroval prislusnou chybovku korektni odpoved, ve
ktere uvadim, ze prislusna adresa nikdy neexistovala, a zadam o
spolupraci.

Obavam se, ze samotne presunuti mailserveru k ISP nic moc nevyresi - sice
nebudete mit zacpanou linku, ale zato pretizeny server...

				Petr Barta