Zahlceni provozu maileru zasilanim posty na neexistujici uzivatele - SPAM

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pátek Únor 14 10:45:22 CET 2003

On Fri, 14 Feb 2003, Petr Barta wrote:

> No, myslim, ze v tomto pripade se da delat jen jedno - ziskat pomoc
> alespon nekterych spravcu systemu, ze kterych Vam chodi vygenerovane
> zpravy o nedorucitelnosti, s nimi zjistit, odkud pochazi puvodni maily, a
> pak se obratit na prislusne kontakty (sam "sikula", jeho provider apod.) s
> zadosti o ukonceni tohoto chovani. Vim, ze je to celkem narocny proces
> (sam jsem to uz nekolikrat delal), a nakonec se mi jako asi nejucinnejsi
> osvedcilo na kazdy mail obdrzeny na neexistujici adresu ve Vasi domene
> poslat tomu, kdo vygeneroval prislusnou chybovku korektni odpoved, ve
> [...]

no a jeste je vhodne v pripade nespoluprace s takovym spravcem umistit
toho uzivatele/domenu/stroj do nejakeho verejneho black listu a ten black
list pouzivat...

Teda pokud nejsem mimo misu.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488