Qmail - virtualdomains

Douda Marek douda.marek na kmkh.cpost.cz
Pátek Leden 3 13:31:02 CET 2003

Dobrý den,
  snažím se rozchodit plnou funkčnost virtuální domény a již pár hodin
nemohu přijít na chybu.
Vše z domena.cz chci předávat uživateli novak. Kromě novakova na domena.cz, což
chci dávat uživateli novakova.

1.do /var/qmail/control/virtualdomains jsem dal:
domena.cz:novak
novakova na domena.cz:novakova

2.Pro oba jsem vytvořil .qmail-default do niž jsem dal
/Mailbox

3. restart serveru.

Připadá mi to, jako kdyby mi qmail vůbec nebral soubor virtualdomains.
Zkusil jsem plno literatury na netu a pořád na to nemohu přijít. Nejsem si
jistý se zápisem domena.cz:novak a chtěl bych to pokud možno zkonzultovat s
někým jiným.
Také bych byl šťastný, kdyby mi někdo poslal na můj email svoje sobory z
/var/qmail/control/ , abych se na ně kouknul, abych zjistil, co vše se dá
pro toto udělat.

Děkuji za případnou odpověď.

Marek Douda