Qmail - virtualdomains

Taylor taylor na volny.cz
Pátek Leden 3 14:08:21 CET 2003

> Dobrý den,
>   snažím se rozchodit plnou funkčnost virtuální domény a již pár hodin
> nemohu přijít na chybu.
> Vše z domena.cz chci předávat uživateli novak. Kromě novakova na domena.cz,
což
> chci dávat uživateli novakova.
>
> 1.do /var/qmail/control/virtualdomains jsem dal:
> domena.cz:novak
> novakova na domena.cz:novakova
^^^^^^^^^^^^^^^^^ tohle je spatne, v virtualdomains jsou jen definice jaky
account obsluhuje kterou domenu, dalsi trideni podle casti pred zavinacem se
uz delaji v ramci toho accountu. Takze misto druheho radku se vytvori v
domacim adresari uzivatele novak soubor .qmail-novakova a do neho prijde
text &novakova. Dal se v domacim adresari udela .qmail-default a do nej
odkaz na maildir ./Maildir (to uz spravne bylo). Nakonec jeste soubor .qmail
s obsahem ./Maildir v dom.adr.  uzivatele novakova a to je vsechno.