Re(2x): Qmail - virtualdomains

Taylor taylor na volny.cz
Pátek Leden 3 15:00:24 CET 2003

> Díky za nakopnutí, ale taky jsem vycházel z
> http://poweroff.cz/
> QMAIL - instalace a konfigurace, dokončení
>
> A tam se píše v prvním příkladu:
>
> 1.do virtualdomains dáme:
>
> virtual.com:bob
> tonda na virtual.com:tonda

To vypada jakoby si to spletli tak trochu se sendmailem :-)

> Zkusím Váš postup a po víkendu podám zprávu.
>
> Nebyly by od někoho soubory z /var/qmail/control/ , abych se na ně
kouknul,
> abych zjistil, co vše se dá dělat?
Taky neznam presny vyznam zpameti, dulezity je virtualdomains, locals
(definice lokalni domeny, pro kterou se budou primo prijimat maily - ostatni
domeny se musi predefinovat pres virtualdomains), rcpthosts (sem se davaj
vsechny domeny pro ktere qmail akceptuje postu (jak lokalni a virtualni tak
i domeny, pro ktere dela qmail backup MX). rcpthosts ma nejake omezeni poctu
zaznamu, tak pak je jeste volitelny soubor morercpthosts, kam se davaji
dalsi domeny. Presny vyznam dalsich z hlavy nevim, ale dost se toho da
vycist z life with qmail (www.lifewithqmail.org)

Taylor