virtusertable

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Leden 31 17:24:14 CET 2003

Dobry den,

Mam takovy problem se sendmailem. Uz se to tu probiralo - mam uzivatele ve
skupine A a ve skupine B. Vsichni maji postu ve tvaru uzivatel na domena.cz -
ovsem ty A sedej uplne v jinym meste nez ty B. Dobra - podle archivu jsem si
to uchodil (/etc/mail/virtusertable). Udelal jsem si pc.domena.cz a hlavni
mailserver to pro uzivatele A na domena.cz preposila na A na pc.domena.cz a je to.
Vse funguje jak ma - akorat kdyz si chce nekdo neco poslat v ramci skupiny A
tak mi sendmail na pc.domena.cz koukne do zaznamu pro domena.cz a posle to
spravne na hlavni mailserver (ktery to presposle zpatky). Zabira mi to
zbytecne pasmo...

Zkousel jsem nastaveni:
A na pc.domena.cz	A
A na domena.cz		A
A na domena.cz		A na pc.domena.cz

Proste nic - zda se mi, kdyz posta odchazi, ze na nastaveni
/etc/mail/virtusertable sendmail kasle (pro prichozi ho ale pouziva ;-O

Neresil ste to nekdo ?

Predem DIKY
Karel