virtusertable

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 31 19:31:51 CET 2003

On Fri, 31 Jan 2003, Karel Kral wrote:

> [...]
> to uchodil (/etc/mail/virtusertable). Udelal jsem si pc.domena.cz a hlavni
> mailserver to pro uzivatele A na domena.cz preposila na A na pc.domena.cz a je to.
> Vse funguje jak ma - akorat kdyz si chce nekdo neco poslat v ramci skupiny A
> tak mi sendmail na pc.domena.cz koukne do zaznamu pro domena.cz a posle to
> spravne na hlavni mailserver (ktery to presposle zpatky). Zabira mi to
> zbytecne pasmo...

> Proste nic - zda se mi, kdyz posta odchazi, ze na nastaveni
> /etc/mail/virtusertable sendmail kasle (pro prichozi ho ale pouziva ;-O

Asi jo. Je to uz dyl co jsem presel ze sendmailu na postfix ale tak si
matne vzpominam ze pro odchozi postu bylo FEATURE(`genericstable') .
Mozna je to ono. A myslim ze by mozna mohla fungovat jeste jedna finta-
LUSER_RELAY . Na tom pc.domena.cz nastavit aby @domena.cz povazoval za
lokalni domenu. Pak se pokusi dorucit vsechno lokalne, konta ktera lezi
na centralnim mailserveru ale lokalne nenajde ale mel by to prehodit na
tu LUSER_RELAY .