zprava na spatnou adresu pripojuje moji domenu

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Úterý Červenec 1 12:24:17 CEST 2003

1. 7. 2003 napsal(a) mardon na téma ,zprava na spatnou adresu pripojuje...:

m>   jestlize poslu zpravu na neexistujici adresu tak mi sendmail na
m>   konec pripoji nazev moji domeny
m>
m>   postau mi pak vraci mailer -daemon
m>
m>   napr. nesmysl na neco.cz - neexistujici adresa
m>   se mi hlasi jako ze nesmysl na neco.cz.mojedomena.cz

To není az zas tak vec sendmailu. Zruset si v /etc/resolv.conf radku:

search mojedomena.cz

Takhle totiz sendmail zkousi vsechny moznosti, ktere od libdns dostane,
a jelikoz posledni je neco.cz.mojedomena.cz, tak nahlasi tuto. Mohl by asi
hlasit vsechny, ale to by uzivatel matlo jeste vice.

Poznamka na okraj: Zruseni radky search samozrejme znici moznost zadat
(mate-li stroj stroj.mojedomena.cz a nemate-li ho v /etc/hosts) jen slovo
stroj, protoze dohlednai na stroj.mojedomena.cz je presne to, co Vam vadi.

Zdravim,

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,