zprava na spatnou adresu pripojuje moji domenu

mardon mar.don na seznam.cz
Úterý Červenec 1 12:58:20 CEST 2003

Hello Vladimír,

Tuesday, July 1, 2003, 12:24:17 PM, you wrote:

VS> 1. 7. 2003 napsal(a) mardon na téma ,zprava na spatnou adresu pripojuje...:

m>>   jestlize poslu zpravu na neexistujici adresu tak mi sendmail na
m>>   konec pripoji nazev moji domeny
m>>
m>>   postau mi pak vraci mailer -daemon
m>>
m>>   napr. nesmysl na neco.cz - neexistujici adresa
m>>   se mi hlasi jako ze nesmysl na neco.cz.mojedomena.cz

VS> To není az zas tak vec sendmailu. Zruset si v /etc/resolv.conf radku:

VS> search mojedomena.cz

VS> Takhle totiz sendmail zkousi vsechny moznosti, ktere od libdns dostane,
VS> a jelikoz posledni je neco.cz.mojedomena.cz, tak nahlasi tuto. Mohl by asi
VS> hlasit vsechny, ale to by uzivatel matlo jeste vice.

VS> Poznamka na okraj: Zruseni radky search samozrejme znici moznost zadat
VS> (mate-li stroj stroj.mojedomena.cz a nemate-li ho v /etc/hosts) jen slovo
VS> stroj, protoze dohlednai na stroj.mojedomena.cz je presne to, co Vam vadi.

> [...]

je potreba neco restartovat nebo se zmena projevi ihned

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz