SMTP authentikace na smtp.quick.cz

Kučera Petr Petr.Kucera na autocont.cz
Čtvrtek Červenec 17 09:32:17 CEST 2003

Ano mam Postfix takto nastaveny,ze veskerou postu predaval na smtp.quick.cz,
tzn. relayhost = smtp.quick.cz,da se to zrejmne udelat,tak ze kdyz necham relayhost
prazdny tak bude postu dorucovat podle DNS zaznamu,to jsem zkusil,ale napr. vcera mi
takhle treba nesla odeslat posta na nekdo na seznam.cz ...tak nevim ...
dneska to zkusim znova

Zatim dekuji za informace

PK

-----Original Message-----
From: Kovar Jan [mailto:Kovar_J na tese.cz]
Sent: Thursday, July 17, 2003 9:19 AM
To: 'sendmail na linux.cz'
Subject: RE: SMTP authentikace na smtp.quick.cz

> po zavedeni authentifikace na IOL serverch bych potreboval
> vedet jak nastavit Postfix,aby se overoval na
> smtp.quick.cz a pokus o odeslani e-mailu nekoncil hlaskou:
> relay access denied ...
>
> neresil to jiz nekdo ?

Mozna ted budu za blbce, ale trosku mi neni jasne, proc by se mel postfix authentifikovat (hrozne slovo). Ciste teoreticky: uzivatel franta z me domeny domena.cz posila mail na jirka na jinadomena.cz Postfix to prijme, z DNS si vytahne MX pro jinadomena.cz Pokud ten MX je quick.cz, tak to neni relaying. Pokud neni, tak s tim quick.cz nema co delat a neni potreba nastavovat authentifikaci. Ledaze byste mel nastaveny postfix tak, ze vsechno pere na smtp.quick.cz. Je duvod to takhle delat?

Pochopil jsem teorii aspon v hrubych rysech dobre? Nebo je vsechno jinak a svet je hranaty?

TNX