Vyrazeni cisla verze Sendmailu z razitka zprav

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:23:37 CEST 2003

http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?url=http%3A%2F%2Fwww.frbsd.org%2Ffr%2FPoweredBy%2Findex.html&lp=fr_en&tt=url

Ne diky, ale tohle nebyla odpoved na mou otazku. Debaticky jsou to hezke,
ale ja jsem neprisel polemizovat. Potrebuji jen vedet, ve ktere promenne je
ulozena cisla verze demona, ktera se vklada do razitka jednotlivych zprav.

--
Michal Vymazal
Office Computer