Vyrazeni cisla verze Sendmailu z razitka zprav

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Čtvrtek Červenec 24 12:00:05 CEST 2003

> From: Michal Vymazal <gandalf na mbox.vol.cz>
> Subject: RE: Vyrazeni cisla verze Sendmailu z razitka zprav
> Date: Thu, 24 Jul 2003 11:23:37 +0200
> To: sendmail na linux.cz

> http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?url=http%3A%2F%2Fwww.frbsd.org%2Ffr%2FPoweredBy%2Findex.html&lp=fr_en&tt=url
>
> Ne diky, ale tohle nebyla odpoved na mou otazku. Debaticky jsou to hezke,
> ale ja jsem neprisel polemizovat. Potrebuji jen vedet, ve ktere promenne je
> ulozena cisla verze demona, ktera se vklada do razitka jednotlivych zprav.

Mate-li na mysli obsah hlavicky "Received:" (oznacovat ji jako "razitko" je
asi ponekud neobvykle), pak staci upravit jeji vzor v sendmail.cf, tj.
vypustit " ($v/$Z)" (v $v je verze programu sendmail, v $Z je verze sendmail.cf).

Konkretne napr. misto

: HReceived: $?sfrom $s $.$?_($?s$|from $.$_)
:         $.by $j ($v/$Z)$?r with $r$. id $i$?u
:         for $u; $|;

dat

: HReceived: $?sfrom $s $.$?_($?s$|from $.$_)
:         $.by $j$?r with $r$. id $i$?u
:         for $u; $|;

Jestli se to da nejak udelat i pomoci sendmail.mc, to nevim.
--
Lubos Kaspar