Host not found z mailserveru

Erik Jahn erik.jahn na pvk.cz
Úterý Červenec 29 13:25:12 CEST 2003

Dobry den, po instalaci sendmailu 8.12.8-5.90 na RedHatu 9 mi send mail
vicemene chodi az na par veci. To co me ted vadi je, ze pokud posilam mail
primo z mailserveru (at uz pom. /bin/mail nebo najakeho klienta) dostanu
odpoved Unrecognized host name pro jakoukoliv domenu (treba volny.cz). Z
ostatnich stroju to pres tento server projde kamkoliv bez problemu. Jedine
co jsem v konfiguraci menil bylo Msmtp, Mesmtp, Mrelay z A=IPC na A=TCP,
protoze si na to sendmail stezoval.Na stejnem stroji bezi dns server. Hlavne
- predtim vse fungovalo (se sendmailem 8.11).

Diky za radu, s pozdravem

Erik Jahn