Host not found z mailserveru

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Úterý Červenec 29 15:33:31 CEST 2003

> Date: Tue, 29 Jul 2003 13:25:12 +0200
> From: Erik Jahn <erik.jahn na pvk.cz>
> To: Sendmail konference <sendmail na linux.cz>
> Subject: Host not found z mailserveru
>
> Dobry den, po instalaci sendmailu 8.12.8-5.90 na RedHatu 9 mi send mail
> vicemene chodi az na par veci. To co me ted vadi je, ze pokud posilam mail
> primo z mailserveru (at uz pom. /bin/mail nebo najakeho klienta) dostanu
> odpoved Unrecognized host name pro jakoukoliv domenu (treba volny.cz). Z
> ostatnich stroju to pres tento server projde kamkoliv bez problemu. Jedine
> [...]

Pokud vim, tak od 8.12 si sendmail hraje na MSA a na primarni submit
pouziva misto sendmail.cf jiny soubor submit.cf, takze bud je treba udelat
zmeny v submit.cf nebo jej se sendmail.cf nejak sjednotit a submit.cf
dat jako link na sendmail.cf.

BTW: Podobny problem ty byl nedavno, takze by bylo dobre se podivat do
     archivu konference.
--
Lubos Kaspar