jaký mailserver pro virtuální uživatele?

God.zilla god.zilla na seznam.cz
Pondělí Červen 2 21:02:53 CEST 2003

potřebuju nahradit mailserver na MS SBS (pod 10 domén) a  mám pár
nejasností...

1. jaký mailserver?
uvažoval jsem o kombinaci Postfix + Courier-IMAP + OpenWebmail, uživatelé v
MySQL
- jde "jednoduše" (existuje HOWTO ;-) donutit OpenWebmail, aby spolupracoval
s uživateli v MySQL?
- existuje nějaké WEBOVÉ rozhraní pro konfiguraci uživatelských kont apod.
(není nutné, přinejhorším něco dopíšu ručně, ale moc se mi do toho nechce
:-)
- relaying: bude s tím fungovat smtp-after-pop?
- máte zkušenosti s touto sestavou (problémy při provozu apod.)

2. jak přesunout poštu do Maildiru?
- stačí link, určitě to jednou řešil každý ;-)

prohlížel jsem si archiv newsu co mam doma, zadne reseni jsem tam bohuzel
nenasel; studuju dokumentaci jak se da, a porad si nejsem moc jisty..