jaký mailserver pro virtuální uživatele?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Červen 3 07:50:13 CEST 2003

On Mon, Jun 02, 2003 at 09:02:53PM +0200, God.zilla wrote:
> 1. jaký mailserver?
> uvažoval jsem o kombinaci Postfix + Courier-IMAP + OpenWebmail, uživatelé v
> MySQL

openwebmail ma zatial 2 velke nedostatky, kvoli ktorym ho nemozem
pouzivat: nepodporuje maildir format a imap pristup, takze pouzivam
SquirrelMail

http://openwebmail.com/openwebmail/doc/faq.txt

Q: Does Open WebMail support maildir and vpop3mail user by Qmail?