jaký mailserver pro virtuální uživatele?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Červen 4 09:39:32 CEST 2003

On Wed, Jun 04, 2003 at 08:57:21AM +0200, Milan Kerslager wrote:

> IMAP pristup muzete resit jakymkoliv IMAP demonem. To neni ukol
> OpenWebMailu (sam pouzivam jak IMAP, tak OpenWebMail, tak i mutt).

to je mi jasne - pouzivam mutt, SquirrelMail, Evolution, pouzivatelia
Outlook (POP3 aj IMAP)

> Maildiry s OpenWebMailem nepotrebujete, protoze si dela indexy mailboxu
> a tim padem nejsou extra soubory pro kazdou zpravu potreba.

ale co ak uz teraz vsade pouzivam maildir? staci openwebmailu nastavit
ip adresu pop3 servera a pojde to? alebo je to pop3 klient, ktory ma
natvrdo v .pl skriptoch nastavene pristupy k mbox-om?

takze s pop3 pristupom by to islo - budu mi vsak chybat priecinky,
alebo dokaze aj toto?

skusal som OpenWebmail (priznam sa nie velmi dlho - tak 2 - 3 hodiny z
administratorskej strany) a nemohol som ho donutit, aby mi cital ako
INBOX $HOME/Maildir/, takisto som nevedel nastavit to, aby user prefs
ukladal do $HOME pre kazdeho uzivatela -> tymto netvrdim, ze sa to neda,
proste som to nechal po neuspesnych pokusoch a citani dokumentacie

skusal som verziu 2.01

je to v skutocnosti pop3 klient ktoremu sa staci prihlasit na nejaky
pop3 server alebo si vsetko robi vo vlastnej rezii? (pristupuje k
mbox-om priamo na localhost-e?)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE