jaký mailserver pro virtuální uživatele?

Středa Červen 4 08:57:21 CEST 2003

On Tue, Jun 03, 2003 at 07:50:13AM +0200, Peter Mann wrote:

> openwebmail ma zatial 2 velke nedostatky, kvoli ktorym ho nemozem
> pouzivat: nepodporuje maildir format a imap pristup, takze pouzivam
> SquirrelMail

IMAP pristup muzete resit jakymkoliv IMAP demonem. To neni ukol
OpenWebMailu (sam pouzivam jak IMAP, tak OpenWebMail, tak i mutt).

Maildiry s OpenWebMailem nepotrebujete, protoze si dela indexy mailboxu
a tim padem nejsou extra soubory pro kazdou zpravu potreba.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz