Lock a dlouha doba u prihlasovaní

mara na kmkh.cpost.cz mara na kmkh.cpost.cz
Středa Červen 11 07:55:20 CEST 2003

Kdo poradi?
Kdyz chci v klientu stahnout, nebo odeslat postu pres muj server s qmailem,
tak mi to pise nejdrive pripojeno, to trva treba 30 sekund a pote az
autorizace. Jinak posta funguje dobre, ale obcas pri vetsi velikosti zasilky
cca < 2MB se mi stane ze server treba v pulce stahovani neodpovida a kdyz
hledam chybu, tak zjistim akorat, ze se nesmazal soubor lock a proto
uzivatel nemuze pokus opakovat. Zkousel jsem hledat chybu v souborech
tcp.smtp a rcpthosts. Jedna se o pristup ze site Internetu, Qmail s Maildir.

Diky Mara