deravej header_checks v postfixu

pavel.vrany na ogi.cz pavel.vrany na ogi.cz
Čtvrtek Červen 19 10:50:59 CEST 2003

V postfix-1.1.11 pouzivam v body_checks mimojine radku:
/^[^\t\x20]*((file)?)name=(.*)\.(exe|bat)"("?)[\t\x20]*$/ REJECT Invalid attachment.

stejne tak u postfixu2 mi vybouchlo v mime_header_checks
/name=[^>]*\.(exe|bat)/ REJECT

(zkratil jsem to, koncovek je tam vice, doc je povolen)

Presto mi pres to prosel email s nasledujici prilohou:

Nastesti nasledoval clamav a ten to stopnul :o)

Zda se mi ze je problem s tim i s carkou, ze neni odchyceno pomoci (.*).
Ty regexpy jsem si odnekud zkopiroval, kdovi na kolik dalsich zaludnosti nejsou
vychytany, muze mi nekdo prosim poslat ty svoje?

Predem dekuji.

p.