sendmail, milter a mc konfigurace

Ludek Finstrle xfinstrl na informatics.muni.cz
Středa Červen 25 12:04:27 CEST 2003

Ahoj,

  mam nasledujici problem. Do mc konfigurace sendmailu jsem pridal radky:

INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/run/clmilter.sock, F=,
  T=S:4m;R:4m')dnl
define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter')dnl

Ale na vyslednem .cf se mi to nechce projevit.

V README.libmilter se pise, ze se ma nadefinovat _FFR_MILTER, tak
jsem zkusil do ../m4/cf.m4 pridat radek:
define('_FFR_MILTER', '1')dnl

Nepomohlo. Jeste jsem zkusil nastavit _FFR_MILTER jako promenou
prostredi, ale take nic. Nemate napad, co s tim?

Jinak mam RH7.2 se sendmailovymi baliky:
sendmail-devel-8.11.6-25.72
sendmail-doc-8.11.6-25.72
sendmail-8.11.6-25.72
sendmail-cf-8.11.6-25.72