sendmail, milter a mc konfigurace

Petr Řehoř Petr.Rehor na i.cz
Středa Červen 25 12:17:33 CEST 2003

> mam nasledujici problem. Do mc konfigurace sendmailu jsem
> pridal radky:
>
> INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/run/clmilter.sock, F=,
>   T=S:4m;R:4m')dnl
> define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter')dnl
>
> Ale na vyslednem .cf se mi to nechce projevit.
>
> V README.libmilter se pise, ze se ma nadefinovat _FFR_MILTER, tak
> jsem zkusil do ../m4/cf.m4 pridat radek:

> define('_FFR_MILTER', '1')dnl
>
> Nepomohlo. Jeste jsem zkusil nastavit _FFR_MILTER jako promenou
> prostredi, ale take nic. Nemate napad, co s tim?

_FFR_MILTER je symbol, ktery se musi zadat make pri kompilaci
sendmailu, aby prelozil jak knihovnu libmilter, tak kod uvnitr
sendmailu, ktery komunikuje s milter demonem. Dival jsem se na
balicek sendmail-8.11.6-15 a tam je podpora pro libmilter
zapnuta, takze nejspis bude i ve vasem (poznate to podle toho,
ze mate ve vasem systemu nainstalovanou knihovnu libmilter).

Problem bude spis v generovani sendmail.cf. Popiste ten proces
trochu podrobneji.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz