RFC2606 - Reserved Top Level DNS Names

Michal Herman mike-x na dale.uek.cas.cz
Čtvrtek Červen 26 11:59:45 CEST 2003

On Thu, 26 Jun 2003, Peter Mann wrote:

> toto viem, ja som sa pytal, ci je to korektne - spravne
>
> technicky nevidim ziaden problem, skor by som to nazval "eticky" problem
> ;-)

Ja zadnou etiku ohledne spamu neresim.

problemove adresy/domeny odmitam
unknown_address_reject_code  = 554
unknown_hostname_reject_code = 554
unknown_client_reject_code   = 554

Kdyz mi prijde spam z nejakeho stroje, tak dam (po lehkem uvazeni) do
souboru pro check_client_access celou domenu.

Pokud se najde nejaky nestastnik z teto domeny, ktery opravdu chce s nama
komunikovat, tak ho povolim v check_sender_access

Zatim mi to funguje a nikdo si vyrazne nestezuje.

Michal.