Jak smerovat postu II

Karel Kral kral na axes.cz
Neděle Březen 9 16:14:54 CET 2003

Dobry den,

Dne pá 7. březen 2003 23:01 jste napsal(a):

> Pro neexistujici uzivatele zkuste virtusertable
>

> user1 na domena.cz              user1              posta pro user1
> user2 na domena.cz              user2              posta pro user2
> @domena.cz                      admin              posta pro neexistujici
> uzivatele se posle do admin schranky

Nedavno jsem se tady take ptal (uz teda umim prohledavat archiv pres google
;-) a zda se mi ze to stejne jeste nidko nevyresil - pokud mam 200 radek v
aliases souboru tak jedna radecka ve virtusertable "@domena.cz" zpusobi, ze
vsechna posta pujde tomu adminovy (i kdyz to bude pro existujici lokalni ucty
- proste ten virtusertable jako by mel pred vsim prednost). Zajimalo by me,
jestli to nekdy vyresil, aniz by se muselo prepsat cele aliases do
virtusertable ?

Predem dik
Karel Kral
---