Jak smerovat postu II

Pondělí Březen 10 13:46:46 CET 2003

On Sun, Mar 09, 2003 at 04:14:54PM +0100, Karel Kral wrote:
> Dobry den,

> Nedavno jsem se tady take ptal (uz teda umim prohledavat archiv pres google
> ;-) a zda se mi ze to stejne jeste nidko nevyresil - pokud mam 200 radek v
> aliases souboru tak jedna radecka ve virtusertable "@domena.cz" zpusobi, ze
> vsechna posta pujde tomu adminovy (i kdyz to bude pro existujici lokalni ucty
> - proste ten virtusertable jako by mel pred vsim prednost). Zajimalo by me,
> jestli to nekdy vyresil, aniz by se muselo prepsat cele aliases do
> virtusertable ?

Asi by to slo prerovnanim poradi zpracovani pravidel, ale nevim jak to
udelat nejak jednoduse (nejlepe pres M4 makra).

Take by me to zajimalo, prave to resim a postup pouzity u postfixu byl
uplne stejny (tj. kompletni seznam uzivatelu a na konec maildrop do
domenoveho kose).

U sendmailu je to o to obtiznejsi, ze cil doruceni musi byt ve
virtusertable jen jeden, takze se to musi kombinovat s aliases.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz