lokalne dorucovanie v postfixe dlhe

Středa Březen 19 08:03:01 CET 2003

On Tue, Mar 18, 2003 at 06:57:58PM +0100, Noro wrote:
> Dobry den
> Mohol by mi niekto objasnit vid %subj% ?
> Ako to funguje ?
> Priklad mam na linuxe spusteny mail system postfix, vytvorenych
> uzivatelov v linuxe
> v aliasoch mam napr:
> login:   meno.priezvisko na domena.sk
> Na zaklade toho aliasu mozu zo sveta posielat e-maly na
> meno.priezvisko na domena.sk,
> malo by to dojst na login napr. ferko aspon takto by to malo fungovat.

Dufam, ze som to spravne pochopil, ale nesprava sa to nahodou celkom
opacne? Niekto nieco posle na login a postfix to presmeruje na
meno.priezvisko na domena.sk

> Ale ako to pride lokalnemu uzivatelovi ? Co na zaklade coho sa postfix
> rozhoduje
> komu to mat poslat ?

meno1: meno2[, meno3]

Ked niekto posle na meno1 (Je to jedno, ci z lokalu, alebo z internetu),
bude to presmerovane do lokalnej schranky (-nok) meno2, pripadne aj
meno3.