lokalne dorucovanie v postfixe dlhe

Noro bucek na atlas.sk
Středa Březen 19 08:46:05 CET 2003

Marian Cavojsky wrote:

>Dufam, ze som to spravne pochopil, ale nesprava sa to nahodou celkom
>opacne? Niekto nieco posle na login a postfix to presmeruje na
>meno.priezvisko na domena.sk

>meno1: meno2[, meno3]
>
>Ked niekto posle na meno1 (Je to jedno, ci z lokalu, alebo z internetu),
>bude to presmerovane do lokalnej schranky (-nok) meno2, pripadne aj
>meno3.

Dakujem za odpovede, ale mam este jeden problem vobec mi to nebero do uvahy
co mam v subore aliases.
Doruci mi mail len priamo na uzivatela mam na mysli login na domena.sk,
ale meno.priezvisko na domena.sk my napise do logov reject: RCPT from meno
odosielatela
User unknown; from=<meno.priezvisko na domena.sk>
a pritom v subore aliasov mam napisane toto:
login:   meno.priezvisko na domena.sk
potom zadam newaliases a reloadnem postfix
alias_database = hash:/etc/aliases
alias_maps = hash:/etc/postfix/aliases
sytem je MDK 8.2 a postfix dodavany s tou distribuciou.

Dakujem za ochotu odpovedat