Postfix - uzivatele bez konta

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Úterý Květen 20 15:09:59 CEST 2003

Petr Simek pise:

> Aha, ja myslel ze Vam jde o virtusertables. Nicmene odkazy na nejaka HOWTO
> jsou na www.postfix.org napr : http://kirb.insanegenius.net/postfix.html
> popisuje neco podobneho. Ale nezkousel jsem to.

  No to je ono, jak jsem psal, jediny ci jsem nasel bylo nainstalovat IMAP.
  No je to server v libereckem FreeNetu, nezbyde mi asi nez se s tim poprat
  :-). Ma tu nekdo aspon doporuceni ohledne  (ne)bezpecnosti IMAPu na routeru?
  Jinak budu muset posto presunout jinam, ale to bude jeste vic problemu nez
  je cas resit. :-(

  Ale i tak dik za odpoved

    Petr