Postfix - uzivatele bez konta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 20 15:20:12 CEST 2003

On Tue, 20 May 2003, Petr Lascak wrote:

>   No to je ono, jak jsem psal, jediny ci jsem nasel bylo nainstalovat IMAP.
>   No je to server v libereckem FreeNetu, nezbyde mi asi nez se s tim poprat

Aha, ale ten imap/pop3 si musite instalovat i pro real users kdyz chcete
aby si mohli vybirat postu mimo stroj. To HOWTO, jak jsem pochopil, resi
pouze to kde skladovat identifikaci uzivatelu kdyz v systemu neexistuji
a to pomoci mysql. Pak jak upravit postfix aby je v mysql hledal a ulozil
pro ne postu nekam na filesystem do maildir. A pak jak nastavit courier
imap aby to odtud vybiral a serviroval pro uzivatele kteri v systemu
neexistuji, takze je taky musi hledat v databazi.