smtp v intranetu na smtp viditelny z internetu

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Listopad 10 16:00:26 CET 2003

> intranet adresy 10.0.0.x
> v nem je na adrese 10.0.0.1 zaroven 1.1.1.2 gateway do
> internetu a k smtp stroji, ktery ma pouze verejnou adresu
> napr. 1.1.1.1 .
>
> Ted jsem si naistalovala dalsi stroj s IP 10.0.0.125 RH9
> sendmail, ktery je ovsem v intranetu a potrebuji z nej
> posilat postu pres SMTP 1.1.1.1
>
> Nejak to nemuzu rozchodit, poradte mi prosim co mam jak nastavit.

Co to znamena, ze to nemuzete rozchodit? Posta neodchazi nebo nedojde na ten
smtp? Je tam nejaky FW v ceste? Nebo neumite nastavit relay server? To je
dost malo informaci.

Chapu to dobre, ze to u vas vypada asi takhle?

Stroj:10.0.0.125  <---->   10.0.0.1: Brana : 1.1.1.1  <---> 1.1.1.2: SMTP

Proc tak divoce?
Mate nastaveno na stroji 10.0.0.125, ze ma predavat vsechnu postu na
1.1.1.2?
Mate na brane povoleny pruchod SMTP ven?
Co mate v logu? Co je v logu na te brane? Nebylo by lepsi to zjednodusit?

TNX