smtp v intranetu na smtp viditelny z internetu

mardon mar.don na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 16:06:55 CET 2003

Hello Kovar,

KJ> Co to znamena, ze to nemuzete rozchodit? Posta neodchazi nebo nedojde na ten
KJ> smtp? Je tam nejaky FW v ceste? Nebo neumite nastavit relay server? To je
KJ> dost malo informaci.

KJ> Chapu to dobre, ze to u vas vypada asi takhle?

KJ> Stroj:10.0.0.125  <---->   10.0.0.1: Brana : 1.1.1.1  <---> 1.1.1.2: SMTP
ano

KJ> Proc tak divoce?
bezpecnost
KJ> Mate nastaveno na stroji 10.0.0.125, ze ma predavat vsechnu postu na
KJ> 1.1.1.2?
to je prave to co nevim, kde to vsude nastvait
KJ> Mate na brane povoleny pruchod SMTP ven?
ano
KJ> Co mate v logu? Co je v logu na te brane? Nebylo by lepsi to zjednodusit?
   nic  z co by vzbuzovalo podezreni

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz