NOD32 pro Qmail s virtualnimi uzivateli?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 20 11:59:16 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, Michal Chocholac wrote:

> sestavu qmail->nod32->procmail->Maildir, nez definovani spousty
> procmailovskych pravidel...

Zalezi co Vam dorucuje normalne. Ja by som spravil skript, co by sa dal
miesto normalneho dorucovaca. Ak by mail mal virus tak by ho zozral
(/dev/null), ak nie tak by ho posunul na vstup povodneho dorucovaca.

1. orig: qmail-lspawn -> qmail-local
2. new:  qmail-lspawn -> qmail-local (skript co vola nod32) ->
         qmail-local-orig (povodny qmail-local)

mam takto nasadeny filter co premenovava prilohy. mozete sa inspirovat:
http://hico.fphil.uniba.sk/ht-wormfilter.html

--
jozef  :-)