Teorie mail gateway pro velkou firmu - pouze odesilani

Dalibor Straka straka na vc.cvut.cz
Pátek Říjen 3 00:24:17 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 04:48:57PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Pokud Vas sef nehodla pristoupit na razne reseni, pak zaridte, aby mu
> chodila notna davka spamu... (coz je svinarna, ale funguje to).

Pripojena je kolej studentu :-\ a desitky pocitacu sekretarek, ucetnich
a polo-vedoucich. Kdybych mel na vsech pocitacich udrzovat antivir, asi
bych nedelal nic jineho nez windows update a antivir upgrade. Vetsina
pocitacu ma nejaky (treba i tri) POP3 ucty, ktere nejdou pres moji gw.
Proto jsem psal, ze jde temer jen o odesilani. Spise se priklanim k tomu,
ze jde o celosvetovy problem, nez ze bych to vyresil.

> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/logwatch-4.3.2-2.3.9.noarch.rpm

Za ten odkaz dik.

> Po zkusenostech z poslednich utoku na RPC v M$ XP je potreba blokovat i
> jakekoliv pristupy na nepovolene vnitrni porty (pokud mate dodatecne IP
> adresy pro vnitrni stroje).

Diky,
-- Dalibor Straka